Меню
Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS
Сторінка 2 з 3«123»
Олевський форум на Вітол » Про Олевськ. Загальноміський форум. Спілкування на різноманітні теми » Олевськ.Актуальні для міста питання. » Дискотеки (Дискотека)
Дискотеки
Just4Fun
2й-рівень
Група: Провірений
Репутація: 0
Статус: Offline

Quote (l1bredim)
Та є що робити

для кого как,зашла постояла 5мин и вышла,тупо капец......

Quote (Shura1989)
ДК працює до 12, і там в основному лише школярі, диско клуб "Патріот" вже не цікавий, там музика одноманітна і місця мало.

та ну ДК работает до 11!...)
в Патриоте мне например очень нравится,была в прошлую пятницу там,народа было немало,музыка играла обалденная,особенно когда за пульт стал Кострицкий) я любитель транса,так,что оторвалась и отпрыгала по полной)

Quote (vitol)
Бракує гарного дискоклубу, але я думаю не дового прийдеться чекати, зараз так стрімко все розвивається, що неодмінно має щось появитись в Олевську цікавеньке для молоді...

да,да,там Бородин что-то думал открывать,раз даже открыл внизу ресторана,но Олевские стереотипы всё испоганили,так как туда снова стали ходить те кому за30,40 и т.д. и в основном это были мужчины,которые любят изрядно выпить......

-Египетский аплифтинг решает
-Это что ещё за стиль такой нашелся?

Пойду погуляю....(с)

l1bredim
4й-рівень
Репутація: 13

Quote (Just4Fun)
е кому за30,40 и т.д. и в основном это были мужчины,которые любят изрядно выпить......

Ну таких там полно видел...)
Julia
5й-рівень
Група: Вітол інфо
Репутація: 23

Quote (Just4Fun)
да,да,там Бородин что-то думал открывать,раз даже открыл внизу ресторана,но Олевские стереотипы всё испоганили,так как туда снова стали ходить те кому за30,40 и т.д. и в основном это были мужчины,которые любят изрядно выпить......

Не вдалося йому молодь притягнути, а тільки пенсіонерів biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin
Just4Fun
2й-рівень
Репутація: 0

Quote (Julia)
Не вдалося йому молодь притягнути, а тільки пенсіонерів